Velkommen tilbage på Staby efterskole

AKTIVITETER FOR TIDLIGERE ELEVER

Elevforeningen er de "gamle" elevers forening. Elevforeningen består af tidligere elever, som gerne vil skabe kontakt til elever, der har gået på Staby Efterskole. Elevforeningen arrangerer forskellige aktiviteter såsom volleyturnering, gymnastik, padel, musik og socialt samvær. Desuden står de for udgivelsen af skolens årsskrift Budstikken (udkommer i december) samt afholdelse af årets jubilardag.

Følg Elevforeningen på Facebook

Årets jubilar- og gl. elevdag bliver den 25. maj 2024 og samler de sidste tre års jubilarer og gamle elever. Vi har lavet et program, hvor du kan deltage på tre måder - eftermiddag, aften eller begge dele. Som jubilar er du naturligvis velkommen til at medbringe din ledsager. Du kan læse meget mere på invitationen til højre.

Du kan deltage i jubilardagen, hvis du har afsluttet skoleåret i:

2014 (10 år), 2004 (20 år), 1999 (25 år), 1994 (30 år), 1984 (40 år), 1974 (50 år), 1964 (60 år), 1959 (65 år), 1954 (70 år sommer og vinter), 1949 (75 år sommer og vinter).

Du kan deltage i Gl. Elevdag, hvis du er tidligere elev, men endnu ikke er "gammel" nok til at have jubilæum. Du skal bare huske at tilmelde dig.

Tilmelding sker via nedenstående knap

Tilmeld dig lige her

ELEVFORENINGEN PÅ STABY EFTERSKOLE