CAMP STABY for 3. - 8. klasse

NYHED - Nu kan du også vælge padeltennis som linje

Camp Staby gi’r dig en smagsprøve på alt det, som du kan forvente af et efterskoleophold hos os.

CAMP STABY henvender sig til elever i 4. - 8. Klasse.

CAMP STABY er for dig, som skal til at i 4. - 8. klasse. Vi sikrer dig en fed slutning på din sommerferie og gi’r dig en smagsprøve på alt det, som du kan forvente af et efterskoleophold hos os på STABY.
Fed stemning. 24-7-aktivitet. Et hav af nye venner. Masser af hygge. For ikke at glemme alle vores topgearede faciliteter. – Det’ bare fuld fart frem.

Det kan du opleve...
Udover en masse efterskoleaktiviteter – med fokus på fællesskab – kommer du til at bruge en del tid på din foretrukne aktivitet, som du vælger på forhånd. Du kan vælge mellem padel, rytme/dans, spring, fodbold, outdoor og musik.

– Det bli’r så hyg’ligt, bare du ved det!

Hvornår er det?

Fra søndag den 4. august 2024 kl. 16:00
til onsdag den 7. august 2024 kl. 16:00.

Hvad får du?

Du får et fedt ophold med lækker mad, T-shirt, STABY-merchandise og mere end hundrede mulige, nye venner. Og vil du gerne have dine gamle venner med, så har vi også plads til dem. Dog efter princippet ”Først til mølle...”

Alt dette koster kun 1095,- kr.

Hvordan tilmelder jeg mig?

Tilmeldingen starter søndag den 24. september 2023 kl. 12.00 og slutter fredag den 31. maj 2024.

Tilmeldingen er efter princippet ”Først til mølle...”, så det er med at være hurtig. Du tilmelder dig via tilmeldingsformularen. Tryk på tilmeldingsknappen og du er få klik fra den fedeste sommer ever.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 9749 1112 eller post@stabyefterskole.dk.

Tilmeld dig lige her