gode rammer skaber mennesker

Udlejning af vore faciliteter er primært forbeholdt foreninger og virksomheder

Staby Efterskole har mange lækre faciliteter, både ude som inde, som egner sig til større hold og foreninger.

Kæmpe udendørs område med lækker kunstgræsfodboldbane inkl. ekstra træningsområde. Mountainbike træningsspor, 9 hullers discgolfbane. 3 Beachvolleybaner samt multibane til tennis, bold og hockey. Klatretårnet er 12 m. højt og giver mulighed for både klatring og rapelling.

Padelhal fra 2022 med 3 baner. Der er omklædnings- og badefaciliteter og store, moderne fællesområder.

Stort springcenter fra 2011. 4 stortrampoliner + fasttrackbane med to store nedspringsmåtter samt en klodsgrav.

Idrætshal med 6 badmintonbaner, 3 volleybaner, 3 basketbaner samt naturligvis håndbold/indefodbold. Hallen kan desuden benyttes til teambuilding, gymnastik og meget mere. Hallen har plads til 700 personer. Multisal med hel spejlvæg samt stor veludstyret musikscene. Multisalen egner sig ligeledes til større foredrag, koncerter med mere. Salen har plads til 550 personer.

I alle tre haller forefindes nyere musikanlæg med rigtig god lyd.

Motionscenteret har alle nødvendige muligheder for træning samt genoptræning.

Foredragssalen er opbygget i en tidligere gymnastiksal. Foredragssalen har plads til 180 personer og egner sig selvfølgelig til foredrag og musikarrangementer. Spisesalen er et hyggeligt lokale med plads til 180 personer.

Klasseværelser findes der 9 af, og de indeholder alle plads til mindst 24 personer og er alle udstyret med interaktive tavler og lyd.

Efterskolens 87 værelser udlejes kun i sommerferien, hvis det hænger sammen med resten af skolens aktiviteter.

Vi har vores eget wellnessområde med 2 vildmarksbade, sauna, padelboards samt egen badesø.

Vi er endvidere ved at etablere egen padeltennishal med 3 baner.

Kontakt os