Efterskole er også for ægte drengerøve

Er du dreng? Går du i 7. - 9. klasse? Har du ikke valgt efterskole endnu? Så se her!

Vi indbyder dig til en vild dag med max fart over feltet. Der bliver militærbane. Bum. ATV med fuld gas og mudder. Dobbelt bum. En masse action fra vores linjefag. Trippel bum! Vi slutter dagen af med lækker mad til dig og dine forældre kl. 17.45. Det hele koster GRATIS! What's not to like!?

Du kan reservere din plads allerede nu. Det gør du lige her på siden!
Be there or be square!

Pssstt... i filmen til højre kan du se lidt stemning fra efterskoleelevernes drengerøvsweekend.

“På STABY bliver en del af et helt unikt fællesskab, som du ikke kan finde andre steder.” Lukas, 10. klasse

FAST & FURIOUS er lørdag d. 18. januar 2020 kl. 09.30-18.30

1) STABY må tage billeder, video osv. af vores dreng/pige i forbindelse med arrangementet. 2) STABY må bruge billederne på hjemmesiden, årsskrift, PR og lignende. 3) Deltageren må springe i stortrampoliner og køre ATV under kyndig vejledning/sikkerhed fra skolens lærere. 4) STABY må kontakte os vedr. camps, events og andre initiativer til oplevelser på STABY.