Ledige stillinger

LEDIGE STILLINGER

Vi søger lige pt. 3 nye lærere til STABY Efterskole pr. 1. august 2024.

Vi har brug for en dygtig og engageret MUSIKLÆRER som brænder for musikken, kan spille klaver og måske andre instrumenter, synge, stå for fællessang - holde gang i bands og sammenspil og meget mere.

En FODBOLDLÆRER som kan udvikle vores dygtige fodboldspillere på træningsbanen - og tage med ud til de mange kampe i 4-skolecup, skoleliga og Vestjysk mesterskab med mere. Fedt hvis du har uddannelsen og kompetencerne iorden.

Desuden har vi brug for lærere som f.eks. kan undervise i PADEL eller VOLLEYBALL.

Hvis du også kan sige god for et af flere af disse fag DANSK, MATEMATIK og FYSIK - er det helt perfekt. Ellers prøv at skyde os en ansøgning alligevel.

Har du ligeledes flair, interesse og kendskab til billeder, video/videoredigering, sociale medier - så har det bestemt også vores interesse.

Ring på 97491112 og hør nærmere - eller kom forbi og mærk stemningen.