Jump and Dance vildt fedt sjovt

Går du i 5.-8. klasse og elsker at lave gymnastik? Så kom og vær med til det fedeste gymnastikdøgn på Staby Efterskole! Vi står klar med top moderne faciliteter og et kanon hyggeligt program - Og vi mangler bare dig!

Vores dygtige gymnastiklærere samt spring- og rytmelinje står for inspiration og undervisning, og er klar til at lære dig nye spring og nye koreografier. Det bliver en weekend med fart på, hvor du får lov til at snuse en smule til efterskolelivet. Det bliver vildt, fedt og hammer sjovt!

Ved tilmelding vælger du, om du er til rytme eller spring.

Tilmeld dig lige her

Springerne skal

• Springe bane
  • Springe trampolin
  • Udforske resten af vores fede springcenter

Rytmerne skal

• Lære nye og udfordrende koreografier
  • Danse hiphop
  • Lege med håndredskaber

Sammen skal vi

• Have det sjovt, hygge og grine
  • Lave en masse gymnastik
  • Hvis vejret er til det, skal vi bade i vores egen sø, lave glidebane og springe trampolin til vand.

HVORNÅR ER DET?
Fredag d. 19. november kl 18.30 til lørdag d. 20. november 2020 kl. 16.00

HVAD FÅR DU?
Jump and Dance inkl. overnatning, drikkedunk, lækker mad, en flot t-shirt samt en masse gymnastik og andre fede aktiviteter. Det er 24 timer med fuld fart, spring, dans og nye venskaber.

HVAD KOSTER DET?
Alt dette koster KUN 199 kr.

HVORDAN TILMELDER JEG MIG?
Tilmeldingen starter søndag d. 26. september og slutter tirsdag d. 2. november 2021.

Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os på 9749 1112 eller post@stabyefterskole.dk

Tilmeld dig lige her