Fodbold drenge

Er du den nye Messi eller Ronaldo... eller har du bare lyst til at komme ud og lave øvelser, skyde på mål eller spille 11-mands fodbold? Så skal du være meget velkommen. Det vigtigste er, at du har gåpåmodet til at ville udvikle dig og blive en bedre fodboldspiller inden for alle fodboldspillets facetter.

Fodbold er et linjefag og valgfag her på skolen. Der lægges vægt på teknisk træning og omgangen med bolden, således hver enkelt får mulighed for at rykke sig. Fodbold er som bekendt en holdsport, hvorfor taktisk forståelse og generel fodboldteori er en integreret del. Vi deltager med alle pige- og drengehold i mesterskab for efterskoler inde såvel som ude. Der afholdes en turnering med 3 andre omkringliggende efterskoler for både 1. og 2. hold. Samt er vores 1.-hold for piger såvel som drenge deltagende i Skoleligaen.

To trænere er tilknyttet, hvormed det forsøges at gøre træningen så varieret og motiverende som muligt. Vælg fodbold - hvis du har lysten til at give den fuld gas i medgang og modgang uanset vejret. Hvis du har lyst til store oplevelser og et sammenhold, der kræver 100% af alle!

“Vi arbejder seriøst på at udbygge vores fodboldtilbud. Som bevis på det, er der etableret en ny kunststofbane, græsbane og træningsanlæg. Du kan nu vælge 6 lektioners fodbold om ugen.” Anders Boll Mikkelsen - forstander