Blogging og hjemmeside

Lyst til at arbejde på Danmarks nye blog for efterskoleelever?

Vi har et tomt websted. Du har idéerne, modet og lysten til at være en del af holdet bag www.efterskoleelev.dk. Bliv en del af en rigtig redaktion, hvor dit arbejde ikke bare er et fiktivt skoleeksempel. Dit indhold kan nemlig ses af alle online! Vi har brug for både piger og drenge, der vil være alt fra bloggere, fotografer til webdesignere. Dit job kunne måske være at opbygge hjemmesiden i Wordpress, lave film, tage billeder, interviewe eller noget helt andet.

Du får i starten lov til at snuse til alle afdelinger, men du finder hurtigt din rette hylde, så du kommer til at lave det, der interesserer netop dig. Lyder det lidt for lækkert til at være sandt? Knib dig i armen, tilmeld dig og glæd dig til ugens fedeste timer.

Er du efterskoleelev? Besøg www.efterskoleelev.dk